Godina dana bloganja

Danas je prošla točno godinu dana otkad sam napisao prvi članak. Sve je krenulo iz čiste dosade. Bilo mi je dosadno i krenuo sam pisati, kasnije i objavio napisano. Tog dana, 6.3., nastala su dva članka: Programi – klasika (tj. što moram imati uvijek instalirano :), te Ubuntu Linux. Da, da, s njima je sve počelo.

Što se događalo

U prvoj godini bloganja nastalo je 27 objavljenih članaka (bez ovoga članka, on spada u novi ciklus) , a još ih je 10-ak u obliku drafta. Na tih 27 članaka došlo je samo 78 komentara, što je prosječno 2,89 komentara po članku. Što se tiče promocije, nisam se baš pretjerano aktivirao – promovirao sam se putem Twittera i od negdje prije pola godine i na Bugovom Blogrollu – i to je to ukratko. Ipak, zadovoljan sam čitanjima za proteklu godinu.

Najčitaniji članci protekle godine bili su:

Ključne riječi koje su mi donosile najviše posjeta sa Googlea većinom su bile generičke, a one su:

  • osnove html
  • windows live essentials
  • codeigniter
  • windows 7
  • windows live
  • html 5
  • budućnost interneta
  • twitter
  • html tutorial
  • web 2.0

Što ćemo dalje?

Hmmm… Za ovu godinu, novu sezonu, prije svega planiram prelazak na vlastiti hosting i novi, vlastiti dizajn. Dizajn je finaliziran oko 80%, još treba dovršiti neke stvari, sitne detalje, uklopiti pluginove i dovršiti jedan vlastiti. To mi je zasada jedna od stvari s prioritetom, a koja se neko vrijeme odgađala zbog treće stavke (vidi dolje :)

Druga stvar kojoj ću se posvetiti više je samo pisanje. Godina dana = 27 postova je ipak premalo. To znači da ste mogli mjesečno pročitati 2,3 novih članaka, što je definitivno premalo. Sigurno krećem u dovršavanje nekih starih draftova i traženje novih tema. Ove godine definitivno ide miješanje manjih, kraćih postova i dužih, iscrpnijih postova, kojih je protekle godine bilo više nego kratkih.

Treća stvar, ide skupa s prvom (i dizajnom) je mala reorganizacija sadržaja i dodavanje nekih detalja starim postovima (poput thumbnail slika, koje će ići s novom temom). Sadržaj će ići u predefinirane kategorije kojih neće biti previše, pa će i sam sadržaj biti pregledniji, a surfanje ugodnije.

To je to uglavnom, prvo i treće trebalo bi biti gotovo uskoro. Ipak, uskoro je samo uskoro, nije predefinirano vrijeme, ali potrudit ću se što prije to završiti, da se bacim na drugu stavku. :)

Hvala svima koji su me čitali ovu proteklu godinu i lijep pozdrav. :)

2 Odgovora

  1. Samo tako nastavi… :-)

  2. Odlično si izradio blog pomoću wordpress-a. Uređenje, dekoracija i sve to mi se sviđa. A i dobro si ga obogatio svojim dojmovima i mišljenjima. Stoga, blog ti je odličan i samo tako nastavi sa radom na njemu.
    Pozdrav i sretno sa blogom…

Odgovori

