Top 5 komercijala :)

E pa, dugo je prošlo otkad sam pisao listu free programa bez kojih ne mogu. Tad sam obećao da ću napraviti i listu komercijalnih programa. Nekako sam na to i zaboravio. Odem ja na blog od Mihaela Šanka i vidim da i on ima sličnu listu sa svojim programima. Odmah sam se sjetio i svoje i tako sam se sjetio da bih mogao konačno napisati tu listu komercijalnih programa.

Prije svega, hvala Mihaelu Šanku na neizravnom podsjetniku :)

5. Adobe After Effects / Adobe Flash

Ova dva programa dijele 5. mjesto iz nekoliko razloga. Jedan od njih je da sam u oba malo više od početnika (iako mi AE ide malo bolje). After Effects je program za video animacije i učim ga najviše od Andrewa Kramera. Flash mi služi za raznorazne elemente na web stranicama – ali tu sam totalni početnik. U svakom slučaju oba od njih zavrjeđuju to peto mjesto (glupo je raditi TOP 6 :)

4. Microsoft Office 2007

Hajde, pa mora se i on naći na ovoj listi. Oni koji se zgražaju (a znam da ih ima) nad mojom odlukom ide objašnjenje :). Office 2007 mogućnostima debelo nadmašuje Open Office i to svi dobro znamo. Oni koji preferiraju Office 2003 možda isto ne vide razlog za prelazak Office 2007. Ima ih – novi grafički podsustav (grafikoni izgledaju ljepše, prezentacije privlačnije :), novi format datoteke (neki to ne smatraju prednosti, ali format je temeljen na XML-u, pa…). Sučelje je logičnije – iako vam se možda čini nelogično, nakon par dana uvidjet ćete sve njegove prednosti :)

3. SQLyog Enterprise

Naravno, neplaćen softver, ali ga koristim. Služi za upravljanje MySQL bazama podataka i puno bolje mi odgovara nego PhpMyAdmin (koji je web aplikacija).

2. Windows Vista

E ovo mi i nije baš jednostavno (jer ih mrzim), ali definitivno zaslužuju završiti i na ovom popisu i to ni manje ni više nego na 2. mjestu. Stvarno, Windowsi su sa mnom otpočetka korištenja mog računala. Sam sustav poznajem vrlo dobro i naravno da mi je neobično kad se nađem u npr. svijetu Linuxa. OK, ne znam baš što svaka datoteka u System32 radi, ali znam način na koji funkcioniraju. (Kada izađe sedmica, ova lista će se malo promijeniti vjerojatno :)

1. Adobe Photoshop CS4

Definitivno, kralj nad kraljevima u obradi slika i upotrebi za web dizajn. Koristim ga već dosta dugo, otkad sam se počeo baviti s web dizajnom (znači od svoje desete/jedanaeste… :P). Koristio sam Photoshop 7, CS, CS2, CS3 i sada je na red došao i Photoshop CS4. U početku će vam se sučelje možda činiti malo čudnim, ali kad se naviknete, CS3 će vam biti čudan :)

Nekima će se možda ova lista činiti dosadna, eto meni nije… To su stvarno programi koji su mi važni i to je to.
Ostavite svoja mišljenja o ovoj listi u komentare :)

2 Odgovora

  1. Nadam se da će ti se lista promjeniti,tj.da će Vistu zamjeniti nešto drugo, bio to Win7 ili Ubuntu(preporuke)..
    Photoshop mi nekako ne leži, za sada mi je dovoljan Gimp, a i besplatan je ;)
    P.S. Samo naprijed, dobro ti ide ;)

    • Sedmica će 100% zamijeniti Vistu kada izađe, a Ubuntu sam koristio već nekoliko puta, ali nikad mi baš nije skroz legao, iako mi se jako sviđa njegov centralni repozitorij za programe :)

Odgovori

